implant

بهترین پزشک ایمپلنت دندان در تهران  

شهریور ۲۰, ۱۴۰۳ ۶:۲۴ ق٫ظ

انتخاب دندانپزشک ماهر و با تجربه نقش کلیدی در حفظ سلامت دهان و دندان دارد. مشکلات دندانی ممکن است حتی با وجود مراقبت‌ های منظم و صحیح از دندان‌ ها و لثه‌ ها رخ دهند. با وجود تعداد زیاد دندانپزشکان متخصص در تهران، انتخاب بهترین پزشک می‌ تواند چالش‌ برانگیز باشد.

لیست بهترین پزشک ایمپلنت دندان در تهران

در ادامه لیست بهترین پزشک ایمپلنت دندان در تهران همراه اطلاعات ضروری مثل آدرس دقیق مطب و شماره تماس ارائه شده است و می‌ توانید با بررسی لیست زیر به راحتی بهترین پزشک ایمپلنت دندان در تهران را انتخاب کنید.

دکتر دندانپرشک مهناز ارشد

1. دکتر مهناز ارشد

دکتر مهناز ارشد استاد گروه پروتزهای دندانی دانشکده دندانپزشکی علوم پزشکی تهران، با رتبه یک فارغ التحصیل دکتری عمومی دندانپزشکی در سال  1387 و تخصص پروتزهای دندانی در سال 1390 از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد. ایشان در سال 1385 بعنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شد.

از سال 1391 تاکنون استاد گروه پروتزهای دندانی دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد.در سال 1395 فلوشیپ لیزر در دندانپزشکی را از انگلستان اخذ نمود. دارای ثبت اختراع در زمینه طراحی و ساخت دستگاه مخصوصی جهت الاین کردن فک در جراحی های فکی در سال 1398 می باشد. تاکنون بالغ بر دهها مقاله در ژورنالهای بین المللی به چاپ رسانده است و سخنرانی های متعدد در کنگره های بین المللی داشته است. ایشان به صورت تخصصی در زمینه بازسازی های فکی با ایمپلنت به خصوص بازسازی فک های به شدت تحلیل رفته یا شکسته توسط ایمپلنت های مخصوص شخصی سازی شده SPI با طراحی خاص فعالیت دارند.

درمانهای زیبایی و طراحی لبخند توسط لمینیت های سرامیکی، درمان مشکلات مفصل فکی و درمان خروپف و آپنه توسط دستگاههای دهانی  نیز جزء فعالیت های کلینیکی و تحقیقاتی ایشون می باشد. دکتر مهناز ارشد  ِ تا کنون بیش از 1۰.۰۰۰ کیس موفق ایمپلنت برای هموطنان ایرانی و خارجی انجام داده اند. دکتر مهناز ارشد تا کنون دهها کارگاه آموزشی در رشته دندانپزشکی در سراسر کشور برای دندانپزشکان گرامی برگزار کرده است. ایشان تیمی فوق تخصصی به صورت Team work به درمان بیماران خاص و پیچیده می پردازد. در کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر مهناز ارشد ارائه خدمات دندانپزشکی دیجیتال توسط جدید ترین و پیشرفته تکنولوژی های روز دنیا شامل اسکنر های داخل دهانی، لیزر های مخصوص دندانپزشکی و … انجام می شود. کلیه درمان‌ های تخصصی اعم از انواع خدمات زیبایی دندان شامل لمینت، کامپوزیت ونیر، بلیچینگ دندان، روکش دندان، ایمپلنت های دندانی‌، درمان خروپف و آپنه خواب، و درمان مشکلات مفصل فکی و … به صورت تخصصی برای شما عزیزان انجام می شود.

Dr.Shirani

2. دکتر غلامرضا شیرانی

دکتر غلامرضا شیرانی جراح دهان، فک و صورت، فلوشیپ ترمیمی فک و صورت، دانشیار گروه جراحی دهان و فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی تهران، مدیر گروه دبیر بورد عضو هیئت مدیره و رئیس انجمن جراحان دهان و فک و صورت می باشند. ایشان جزء بهترین متخصصان فک و صورت ایران می باشند.

آدرس مطب: تهران – میرداماد – میدان مادر – خیابان بهروز – میدان مینا- نبش رودبار غربی – پلاک 46 – واحد 10

تلفن تماس مطب: 02126422908

Dr.Refoa

3.دکتر یوشیاهو رفوآ

دکتر یوشیاهو رفوآ متخصص جراحی فک و دهان و صورت هستند. ایشان با مهارت و تخصص بالایی که در امر تشخیص و درمان دارند، درمان های تخصصی فک و صورت و ایمپلنت را به بیماران خود ارائه می‌ دهند.

آدرس مطب: تهران – خیابان ولیعصر، بالاتر از بلوار میرداماد، روبروی بیمارستان شماره یک نیروی انتظامی، ساختمان پیروز، طبقه دوم، واحد 201

تلفن تماس مطب: 02122250582

Dr.Shirazi

4. دکتر محسن شیرازی

دکتر محسن شیرازی دارای بورد تخصصی ارتودنسی دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین United states national board هستند. ایشان دانشیار بخش ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران از سال 1382 تاکنون می باشند. ایشان یکی از متخصصین حاذق در حوزه ی ناهنجاری های فکی و دندانی می باشند.

آدرس مطب: تهران – خیابان مطهری – بین ولیعصر و میرزای شیرازی – شماره 410

تلفن تماس مطب: 02188906690

Dr.Mohammadi

5. دکتر فرنوش محمدی

دکتر فرنوش محمدی دانشیار جراحی فک و صورت دانشکده دندانپزشکی تهران می باشند. ایشان یکی از استادان برجسته ی حوزه تحقیقاتی دانشگاه دندانپزشکی تهران هستند.

آدرس مطب: تهران- خیابان پاسداران – خیابان سوری (نیستان هفتم) –  بلوار شهرزاد – خیابان باقری کماسایی

تلفن تماس مطب: 02122777105

Dr.Beshkar

6. دکتر مجید بشکار

دکتر مجید بشکار متخصص جراحی دهان، فک و صورت و استاد دانشگاه تهران می باشند. ایشان با سال‌ ها تجربه در حوزه پزشکی، ایشان یکی از برجسته ‌ترین متخصصین در زمینه جراحی دهان، فک و صورت می باشند.

آدرس مطب: تهران – سعادت آباد – میدان کاج – مجتمع سروستان – طبقه 3 – واحد 304

تلفن تماس مطب: 02126762542

سخن پایانی

مراجعه به بهترین متخصص ایمپلنت می ‌تواند تضمین کند که نه ‌تنها با بهترین کیفیت و در کمترین زمان به خواسته خود برسید، بلکه می ‌توانید اطمینان حاصل کنید درمان شما به صورت کاملا علمی و اصولی انجام می شود. تمامی متخصصان یاد شده در بالا جزء بهترین متخصصان تهران و استاد دانشگاه تهران می باشند. و جزء تیم تخصصی دکتر مهناز ارشد می باشند. که این اطمینان به شما عزیزان داده می شود که تمامی مراحل درمانی شما به صورت کاملا تخصصی و زیر نظر بهترین پزشکان انجام خواهد شد.

سوالات متداول

بهترین دندانپزشک ایمپلنت دندان در تهران کیست؟

دکتر مهناز ارشد به علت ارائه بهترین خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در کوتاه ترین زمان به عنوان بهترین دندانپزشک ایمپلنت دندان در تهران شناخته شده است که بیماران از سراسر کشور و دنیا برای انجام خدمات دندانپزشکی به ایشان مراجعه می ‌کنند.

راه‌ های ارتباطی با کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر مهناز ارشد چیست؟

آدرس مطب: تهران – اتوبان مدرس شمال – خیابان دستگردی (ظفر) – پلاک 262 – طبقه4 – واحد10

تلفن تماس مطب: 09365164323

 

دکتر مهناز ارشد

متخصص پروتزهای دندانی، ایمپلنت و زیبایی

متخصص درمان مشکلات مفصل فکی و آپنه خواب

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران

لوگو دکتر مهناز ارشد

 

نظر بدهید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *